fbpx
Image12

uPP! Orders

uPP! Orders

Izmēģini uPP! Orders, multiplatformu aplikācija, kas darbojas gan uz iPad, gan uz Android planšetēm, šī aplikācija būs lielisks atbalsts pārdošanas komandai ievācot pasūtījumus. Šī platforma atvieglo pārdošanas personāla ikdienas pienākumus, padarot darbu produktīvāku, efektīvāku un mobilāku. Padarot uzņēmuma PDF produktu katalogus  interaktīvus un integrējot tos uzņēmuma resursu pārvaldības sistēmām (ERP), uPP! Orders piedāvā tirdzniecības pārstāvjiem ideālu  instrumentu pasūtījumu apstrādei.

Kāpēc izvēlēties uPP! Orders?

  • Tā padara eksistējošos PDF katalogus interaktīvus, tādejādi samazinot katalogu uzturēšanas izmaksas;
  • Aplikācija ir pieejama gan iPad, gan Android platformām, nodrošinot vienādu funkcionalitāti ;
  • Veikt pasūtījumus ir iespējams gan online, gan offline režīmā, atļaujot izmantot aplikāciju arī tad kad nav pieejams internets;
  • Aplikāciju ir iespējams integrēt ar uzņēmuma resursu pārvaldības sistēmu (ERP), padarot to par ideālu biznesa instrumentu;
  •  Aplikācija tiek pielāgota tieši jūsu uzņēmumam, kā rezultātā jūs to varat izvietot aplikāciju tirdzniecības vietnēs, padarot to visiem pieejamu.

Ko uPP! Orders piedāvā?

  • Interaktīvs PDF katalogs.Eksistējošie PDF katalogi tiek automātiski padarīti interaktīvi;
  • Dinamiska satura vadība.Veiciet labojumus aplikācijas saturā reālā laikā, caur lietotājam draudzīgu satura vadības sistēmu;
  • Produktu grozs.Veiciet izmaiņas produktu atlaidēm, pieejamībai, vai citām produktu specifikācijām produktu grozā;
  • Klientu datubāze.Iegūstiet pilnīgu caurskatāmību par klientiem un to pasūtījumiem;
  • Cenu lapa un atlaides.Uzturat vairākas cenu lapas un atlaides atkarība no uzņēmuma cenu stratēģijas;
  • Pasūtījumu apstrāde.Nosūtiet pasūtījumus pa tiešo uz uzņēmuma resursu pārvaldības sistēmu, vai nosūtiet to pārbaudīšanai;
  • Tirdzniecības pārstāvju mērinstrumentu panelis.Visa informācija par klientiem  un tirdzniecības pārstāvju aktivitātēm ir viegli pārskatāma;
  • Integrācija ar uzņēmumu resursu pārvaldības sistēmu.Aplikācija ir pa tiešo savienota ar uzņēmuma resursu pārvaldības sistēmu, kas ļauj ietaupīt laiku un resursu veicot pasūtījumus.

…daudzas citas iespējas!

Esat laipni aicināti uzdot jautājumu mūsu mājas lapā vai piesakieties BEZMAKSAS konsultācijai klātienē zvanot pa tālruni +371 2 60 64 3 94 vai sūtot e-pastu uz info@sonrons.lv.

PIESAKIES BEZMAKSAS KONSULTĀCIJAI JAU TAGAD!

Uzziniet, kā mēs varam palīdzēt piesaistīt vairāk klientu un palielināt uzņēmuma peļņu.